Asiakaspalvelu

Kysyttävää? Ota meihin yhteyttä! Yhteystiedot löydät alta.

 

Asiakaspalvelumme on suljettu itsenäisyyspäivänä 6.12.2022.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

 

> Kysymyksiä ja vastauksia

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oikealla sijaitsevan yhteydenottolomakkeen. Suomessa sijaitseva asiakaspalvelutiimimme auttaa kaikissa lainaan liittyvissä kysymyksissä.

Ota huomioon, että emme pankkisalaisuuslain vuoksi anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin. Pyydämme sinua henkilökohtaisesti ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse, jos sinulla on lainaasi tai hakemustasi koskevia kysymyksiä.

 

Aukioloajat
Ma - Pe 08.00 - 16.00

 

Puhelin
Puh: 0206 90191
(puhelu maksaa vain normaalin mpm/pvm-maksun)

 

Postiosoite
TF Bank, Suomen sivuliike
PL 5600
00002 Helsinki

 

Sähköposti
Ota huomioon, että emme pankkisalaisuuslain vuoksi anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin. info@halino.fi

 

Omat sivut
Halinon lainanantajan, TF Bankin, omille sivuille voit kirjautua osoitteessa omatsivut.tfbank.fi. Omilta sivuilta voit tarkistaa lainan velkasaldon, ja tutustua lainasi maksusuunnitelmaan.

 

Facebook
Löydät meidät myös Facebookista.

Kokemuksia asiakaspalvelusta

 

Palvelunne oli erittäin miellyttävää. Kiitos teille yleisesti ja erikseen minun asioitani hoitaneelle asiakaspalvelijalle


-Nainen, 67, Keski-Suomi

Kiitoksia aina niin joustavasta asiakaspalvelusta.


-Mies, 45, Lappi

Kiitos hyvästä palvelusta ja yhteistyöstä. Olen todella tyytyväinen.


-Nainen, 39, Pirkanmaa

Lisätietoja

Haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kehittää toimintaamme asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Jos kuitenkin olet tyytymätön palveluumme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tapauksen.

Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit ottaa yhteyttä seuraaviin ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin:

  • FINE- Vakuutus ja rahoitusneuvonta neuvoo pankkiasiakkaita ongelmatilanteissa ja selvittää heidän valitusasioitaan. Neuvontatoimiston yhteydessä toimii Pankkilautakunta, joka antaa ratkaisusuosituksia. www.fine.fi
  • Kuluttajariitalautakunta voi antaa ratkaisusuosituksen kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välisestä erimielisyydestä, joka koskee kulutushyödykkeen kuten rahoituspalvelun hankintaa tai liittyy kulutushyödykesopimukseen. www.kuluttajariita.fi
  • Voit myös ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaoikeusneuvojalta saat maksutta opastusta ja sovitteluapua riitatilanteessa. www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta

Onko sinulla kysyttävää lainoistamme? Voit lukea vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin Kysymyksiä ja vastauksia -sivulta.

Haluatko lisää tietoa Halino-lainan luotonantajasta? Lue lisää Tietoa meistä -sivulta.

Voit tutustua ajantasaisiin lainaehtoihimme Yleiset lainaehdot -sivulla.